معمولا مردم عادی (غیر از کاسبا که برای بازاریابی از وبلاگ استفاده می کنن) از وبلاگ برا انتشار روزنوشته هاشون استفاده می کنن که شامل اتفاقات و تفکرات و احساسات و ... میشه.

اگر هدف انتشار روزنوشت ها باشه که گذر زمان مشخص میکنه از چی و کی و چطور باید بنویسید اما اگر هدف دارید از وبلاگ، باید برای تولید و انتشار محتواتون راهبرد داشته باشید، اصطلاحا راهبرد محتوایی یا معماری محتوا.

شما راهبرد دارید یا برا سرگرمی و دل خوشی خودتون می نویسید؟

اومدم این مطلبو منتشر کنم که منحرف شدم سمت نظرات و ... ولی بالاخره نوشتم.