پاسدار


پاسدار کجا و لباس پاسداری پوشیدن کجا؟ چند مثال واقعی که خودم تجربه کردم رو براتون می نویسم تا بدونید بین این همه انسان هایی که لباس پاسداری می پوشن، پاسدار هم پیدا میشه.

جناب سرگرد بود و مثل تصویر ستاره زرد روی دوشش خودنمایی می کرد، وارد آبدارخونه که شدم اونجا بود و مشغول شستن استکان ها و لیوان ها، گفتم بدید من می شورم، گفت: من خودم هم سربازم!!! تعجب کردم و در عین حال کیف کردم که هم چنین شخصی رو در این لباس می دیدم.

حالا یه مورد دیگه. عصر رفتم برای اسم شب ( اسم شب برای عبور و مرور در شب لازمه و هر کسی شبانه حرکت می کنه در منطقه نظامی باید اسم شب داشته باشه و گر نه توقیف می شه و تحویل داده میشه) وقتی رسیدم و اسم شب رو گرفتم درجه دارهایی که درجشون از من سرباز هم پایین تر بود ولی کادری و رسمی بودند یک مشت ظرف کثیف و نشسته ظهر رو داد و گفت اینا رو بشور. کار هر روزشون هست و هر کی زودتر بره واسه اسم شب توفیق داره ظرف های آقایون رو بشوره!!

مورد داشتیم لباساشو می داده سرباز بشوره که البته گزارشش رو دادن و خدا رو شکر باهاش برخورد شده.

بین اونایی لباس پاسداری می پوشن بگردید دنبال پاسدارا و از معاشرت با اونا کیف کنید.