می گویند: «بایدن بیاید دلار ارزان می شود و تحریم ها کمتر می شود و بساط مذاکره برپا می شود و اوضاع بهتر می شود و قص علی هذا.»


تاریخ بهترین شاهد در طول خلقت بوده است و این بار هم زمان می گذرد و تاریخ مجدد بر صدق یا کذب این ادعا گواهی خواهد داد و اما بعد

فقط می دانم تحلیل های آبدوغ خیاری که رشد بورس و اقتصاد رو به انتخاب یک رئیس جمهور کشور ثالث گره می زنند یا احمقانه است یا مغرضانه یا احمقند یا می خواهند بستر مذاکره را فراهم کنند. گرچه مذاکره به ذات بد نیست اما این آمریکا همان آمریکای برجام است.

شبی نیست که ۲۰ و ۳۰ حراج مواد خام کشور رو پخش نکنه و شرکت هایی که به طویله تبدیل شدند به دلیل واردات و دلال ها. اقتصاد با تولید و صادرات مشکلش حل میشه و هم چینن اشتغال زایی.

آقایان مسئول اعم از انقلابی و غیرانقلابی اگر به دنبال حل مشکلات هستید که نیستید نسخه درمان مشکلات واضح و شفاف است. جلوی این خام فروشی ها رو بگیرید و شرکت های تولیدی صادرات محور که بر پایه همین مواد خام تولید می کنند رو راه بندازید تا هم مشکل ارزی کشور حل بشه و هم چهار تا جوون برن سر و هم شما یه اعتباری بدست بیارید.

بنده به شخصه راه حل مشکلات رو در انحلال کاملل دولت می بینم یعنی چیزی به نام دولت نباشد و به تبع چیزی به نام مدیر! چون مدیر فقط حقوق چند ده میلیونی می گیرد و روی اعصاب خلق راه می رود. بعد از انحلال دولت عده ای از خدمتگزاران سابق که ردای خدمت بر تن داشتند به عنوان دوران بازنشستگی راهی بلاد کفر خواهند شد با اندوخته های خود و دیگر مسئولینی که هنوز فرصت اندوختن نیافته اند کاسه ی چه کنم چه کنم در دست خواهند گرفت و خاک رس بر سر خواهند ریخت.

در این صورت مسئولین درد مردم را درک خواهند کرد.